Els meus discos

Vaig començar a comprar discos l’any 1986, als dotze anys. Erem a la secció de discos dels Grans Magatzems Pyrénées i el meu pare me’n va deixar triar un; vaig escollir Through the Barricades dels Spandau Ballet.

Aquella fou la primera de centenars de vegades que vaig repetir aquesta acció. Comprar discs es va convertir en la meva afició, i des d’aquell primer vinil al darrer compacte que m’he comprat, Wasting Light dels Foo Fighters, han passat vint-i-cinc anys en els quals he repetit aquest ritus gairebé dues mil vegades, fent entrar a casa meva grups com The Police, Queen, Midnight Oil, The Rolling Stones, Genesis, Chick Corea, King Crimson, Eric Clapton, George Harrison… aconseguint una heterogènia col•lecció.

Sense adonar-me’n he arribat a les noces de plata en aquesta relació de parella amb els discs, i per celebrar-ho he decidit fer un repàs a la meva col•lecció, disc a disc, sense amagar-ne cap. Primerament faré una escolta del disc per recordar-lo i després escriuré una breu resenya i intentaré recordar perquè el vaig comprar; estic segur que n’hi haurà algun que no podré justificar… però tinc ganes de fer aquest exercici de memòria.

A veure com va.

(Altafulla, 29 Juliol 2011)

3 comentaris

Filed under Música

3 responses to “Els meus discos

  1. Guillem

    Quina bona iniciativa Oriol! Ja estic esperant el primer disc!!!

  2. Fina Sala

    Molt original, endevant será un bon exercici i de pas apendre algo de música.

Deixa un comentari

